網頁

2012年11月15日 星期四

《盲頭烏蠅 誤墮名利網》蘋果日報

今年小母牛競步籌款活動,Carrie義畫籌款。

亞馬遜雨林內的巨樹有如摩天大廈,Carrie直言置身其中,只覺人類渺小。



《盲頭烏蠅 誤墮名利網》蘋果日報

日期:2012年11月15日

Carrie Chau(鄒蘊盈),著名本地插畫師,未夠30歲,已三度舉辦個人畫展,筆下的「黑羊」及「盲頭烏蠅」,大受歡迎,宏願是透過畫作,讓人看見世界的真善 美。但諷刺的是,年少成名卻不快樂,看到的盡是灰色。兩年前,悄悄結束中環的Gallery,獨個兒周遊列國,到亞馬遜熱帶雨林探險、走進復活島與神秘石 像對話,又跟隨慈善團體到內地扶貧,找回最純樸但快樂的感覺。記者:呂麗嬋
「呢幾年,好多人都話我越嚟越商業化,出咁多精品賣錢,但又無乜新創作。但其實,我同你一樣,都係去到精品店,見到黑羊燈、見到個燭台,我先知道: 『哦,原來出咗件咁嘅嘢。』咁多年嚟,我只係駐設計公司嘅插畫師,打工仔一名,兩年前,我辭職,結束埋我中環嘅Gallery。呢啲精品,都係公司出品。
03 年出道,轉眼差唔多十年,嗰時,我只係個妹,夢想做畫家。有得畫、啲畫有人欣賞,就開心。成名得早,唔成熟,內心好迷失。我曾經話過我係外星人轉世,同 地球人溝通困難,原來係真嘅。有段時間,我只係一睜開眼就畫畫畫,身邊有好多助手,我忙到連身邊發生咗乜事都唔知,生活技能係零,乜都有人代勞,連訂張機 票,都唔識。
]

人原來只係好渺小

如是者,做咗七年。兩年前,我決心改變辭職,我將之前好想做,但無時間做嘅嘢列晒出嚟:我住喺大埔村屋,門前有塊田一直都荒廢,想開闢嚟做有機耕 作;我想去勻全港嘅沙灘,拍一張照片做紀錄;我好易水腫,想每日定時運動,過啲健康生活。仲有最想最想做嘅,係去一次好長好長嘅旅行,一個人上路。
上 年,我先後去咗好多次旅行,一年之中,大半時間都唔喺香港。去咗快樂國不丹、去咗南美,仲有去咗我一直好想去嘅亞馬遜熱帶雨林。所有旅程,我都一個人去, 但喺異地,我一啲都唔孤單,識咗好多嚟自世界各地嘅朋友。俾吸血蟲咬,大家四處張羅搵藥膏,守望相助;企喺森林入面全世界最大嘅樹面前,人,原來只係咁渺 小。

名利變得不再重要

我最記得,去復活島嗰日,遇正大雷雨,遊客都躲在Hostel,只有我堅持行程。喺千萬年前已存在嘅石像前面,成個島,就好似只有我同遼闊嘅天地, 畢生難忘。所謂嘅煩惱、曾經好着緊嘅名利,變得唔再重要。返港之後,我仲跟隨慈善團體國際小母牛,四處去探訪,去河北、又去咗曾經大地震嘅汶川重建災區, 教小朋友畫畫。
家,我終於又再重新攞起畫筆,我希望將過去兩年嘅諗法整理,畫一個叫game of life嘅系列。畫拼畫、畫層層叠,人生,都係由唔同經驗拼貼出嚟,如果可以視為一場遊戲,應該幾快樂。我仍然會開畫展,可能會租一間餐廳,或者借用小小 嘅Gallery舉行,找回最簡單嘅快樂感覺,比乜嘢都重要。」

反叛任性做快樂黑羊

曾於時代廣場聖誕黃金檔期舉行大型畫展,又備受大品牌垂青,成名甚早的Carrie,不諱言自己是幸福的人,「我從來都隨心所欲,好任性」。生於小康之家,姐姐是執業律師,父母是專業人士,初中時,她便因為拒絕「畫得越似就越高分」的教育模式,放棄選修最愛的美術科。
17 歲,會考無考過美術科,理大設計系破格取錄,成為同屆唯一中五生,但同年卻考包尾,要留級,被父母送到外國讀書。學成回港,卻又誤打誤撞,憑天份備受力 捧,做了全職畫家,「我嘅幸福在於家人、朋友對我嘅包容,唔係因為錢,好多人以為我早成名,生活無憂,但其實,錢永遠都可以唔夠,只在乎你係咪有決心改善 現狀,重新開始」。渴望做隻真正快樂黑羊的Carrie說。
資料來源:http://hk.apple.nextmedia.com/news/art/20121115/18067660

沒有留言:

張貼留言