網頁

2012年12月7日 星期五

《少女援交 為買聖誕禮物》

《少女援交 為買聖誕禮物》2012.12.06 蘋果日報


【本報訊】聖誕將至,青少年外出玩樂、購買禮物所費不菲,容易墮入援交陷阱。17歲的 小敏(化名)兩年前的聖誕節為籌錢買禮物,在損友慫恿下援交。回首援交歲月,小敏低頭感嘆:「援交令我染上性病,自己都覺得自己好污糟,又驚傳染畀人,真 係好唔抵。」社工陳曉盈呼籲父母多與子女溝通零用錢金額,留意子女有否在上網時使用援交密碼接客。
記者:潘柏林
兩年前聖誕節前夕,小敏與朋友相約交換禮物,但當時父母零用錢管束甚嚴,每日只給20元零用錢。她於是向朋友詢問賺錢方法,損友竟慫恿她援交,「佢 哋話識得幾個有錢佬,同佢哋social吓,就有幾百至一千蚊。」數日後損友約小敏和援交客人唱卡拉OK,她不以為意便答應赴約。
小敏首次援交便 被客人灌醉,強行發生性行為,「飲到迷迷糊糊我知道有人摸我,但係我唔係好敢郁,我好驚,佢叫我做咩我就做,個腦一片空白,家諗番好惡心。」首次援交後 小敏思想大變,斷斷續續近一年援交生涯,「佢哋鍾意玩女人,家俾我玩番轉頭囉,我話買咩佢就買畀我,我話冇錢使佢又畀我。」

《援助手冊》助察言觀色

如今小敏在社工輔導後,擺脫援交生活一年多,但已染上梅毒、念珠菌和椰菜花等多種性病。她感嘆:「援交失去嘅嘢比得到嘅多,援交賺到嘅錢保護唔到自 己,反而令自己受傷害。」社工陳曉盈指聖誕節青少年外出消費較多,家長應與子女溝通零用錢需要,「仔女有需要錢時候,家長應該同仔女傾,買禮物要幾千蚊, 有冇咁嘅需要呢?」
循道衛理楊震社會服務處今年收到逾80宗援交求助個案,較去年同期30宗多逾一倍,服務處本月初出版《援助手冊》,教導家長了解網絡常用的援交密碼(見表)。陳曉盈呼籲家長緊貼潮流,了解網絡用語,亦要留意子女會否有幾張電話卡,一張與家人聯絡,一張與客人聯絡。
由去年4月至今年11月警方接獲80宗有關援交的報案,受害人全部未成年,介乎14至17歲;80名被捕人士則介乎14至64歲,涉及罪行包括依靠他人賣淫的收入為生、與年齡在16歲以下的女童性交和唆使他人作不道德行為等。
警方強調會經常作網上巡邏,進入可疑網站的聊天室或討論區,查察是否有人安排非法賣淫。

資料來源:http://hk.apple.nextmedia.com/news/art/20121206/18092258

沒有留言:

張貼留言